Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános szerződési feltételek (továbbiakban: ÁSZF) Trio Kids Trend Bt., mint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatást nyújtó Szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetetett tundermano.hu internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit és az azzal kapcsolatos tájékoztatást tartalmazza.

Vásárlóink a tundermano.hu oldalra való belépéssel és az oldal használatával az itt leírt feltételeket elfogadják.

1.) A Szolgáltató

Trio Kids Trend Bt.
Adószáma: 26749138-2-08
Közösségi adószám: HU26749138
Cégjegyzékszám: 08-06-014998
Székhely: 9222 Hegyeshalom, Haladás utca 27
Telefonszám: +36 (30) 279 7255
E-mail cím: info@tundermano.hu

A vállalkozás tárhelyszolgáltatója:
Pirka Lajosné E.V.
8000 Székesfehérvár, Nagyváradi utca 13.
e-mail: info@wpmaster.hu
web: https://wpmaster.hu

2.) A webáruház használata, regisztráció a webáruházban

2.1. A webáruházban való regisztrációval a vevő magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen ÁSZF-et, valamint hozzájárulását adja, hogy a Szolgáltató a vevő személyes adatait az adatkezelési tájékoztatójában meghatározottak szerint kezelje. Amennyiben a felhasználó a jelen ÁSZF-et, vagy annak valamely részét nem fogadja el, úgy nem jogosult a webáruház használatára.
2.2. A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatót bármikor egyoldalúan módosítani, melyek a webáruház oldalán történő megjelenéstől kezdődően hatályosak.
2.3. A webáruházban történő regisztráció a főoldalon található „Regisztráció” menüpont alatt lehetséges. A regisztrációhoz első ízben az e-mail címet szükséges megadni.
2.4. Az e-mail cím megadását követően a regisztráció érvényesítésére a webáruház automatikusan e-mailt küld a vevőnek, a regisztráció az ebben történő jelszó megadásával lehetséges. A regisztráció során lehetőség van a rendszer által generált jelszó megváltoztatására, mely megtörténtéről e-mail kerül megküldésre. A regisztráció során az alábbi adatok megadására van szükség: vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, szállítási cím.
2.5. A regisztrációt a Szolgáltató a Felhasználó kérésére bármikor törli.
2.5. Azon regisztrációkat, melyek valótlan adatokat tartalmaznak, a Szolgáltató érvénytelennek minősíti és törli.

3.) A megrendelés folyamata

3.1. A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon a tundermano.hu weboldalon.
3.2. A webáruház termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A webáruházban a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.
A termékkategória nevére kattintva a benne található termékek listája látható. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére kattintva érhető el, itt lehet tájékozódni a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről.
3.3. A webáruházban lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok listaszerűen jelennek meg.
3.4. A kiválasztott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett beállítható a szükséges darabszám. A megvásárolni kívánt termék darabszámának meghatározása mellett több esetben is szükséges egyéb opciók kiválasztása, úgymint pelenkaméret, termékszín, ruhaméret meghatározása. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, itt módosítható, illetve törölhető az adott tétel.
3.5. A webáruházban azon Felhasználó adhat le megrendelést, aki érvényes regisztrációval rendelkezik. A webáruházban már korábban regisztrált Felhasználó ugyanazzal az azonosítóval rendelhet, mint amit korábban már megadott.
3.6. A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítésre kerül a megrendelés.
3.7. A megrendelés véglegesítése azt jelenti, hogy a vevő kötelező ajánlatot tesz a termékre, azaz a megrendelés véglegesítése a vevő számára a megrendelt termék árának, valamint a kapcsolódó (szállítási, csomagolási) díjak megfizetésének kötelezettségével jár. A webáruházban történt rendeléssel a vevő kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen ÁSZF-et, megismerte a rendelés menetét, a termék jellemzőit és árát.
3.8. A Szolgáltató a vevő által kiválasztott és online megrendelt terméket a megjelölt szállítási címre köteles eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, vagy késik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail, vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a vevővel további egyeztetés céljából.
3.9. A webáruházban kínált termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét terméket bemutató oldaláról lehet megismerni, azzal, hogy az a termék részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A termékek egy részének jellegéből adódóan, pl. a pelenkatorták esetében, előfordul, hogy a felhasznált termékek nem a csomagolással együtt kerülnek felhasználásra, azonban ezen esetekben is a termékek eredeti csomagolása postázásra kerül a vevő részére. A webáruházban kínált termékek tulajdonságaival, használatával kapcsolatban a webáruházban szereplő információkon túl a Szolgáltató a honlapon feltüntetett elérhetőségein keresztül nyújt további tájékoztatást.
3.10. A vételár mindig az árucikk mellett feltüntetett bruttó ár, mely magyar forintban értendő. A feltüntetett ár nem tartalmazza a szállítással járó esetleges költségeket.
3.11. A Szolgáltató fenntartja a jogot a webáruházból megrendelhető termékek árainak megváltoztatására, azzal, hogy a módosítás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
3.12. A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy a honlapon a termékekről közölt adatok megfeleljenek a valóságnak, azonban az esetlegesen előforduló hibákért nem vállalja a felelősséget. A vevőnek joga van a hibás adatokkal közölt termék megvásárlásától elállni. A Szolgáltató ugyanígy nem vállal felelősséget, amennyiben részben vagy egészben önhibáján kívül nem tudja a rendelést teljesíteni pl. készlet-, méret-, vagy színhiány miatt. Ezen esetben a már átutalt vételárat visszautalja a vevő részére.
3.13. A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy csak jó minőségű terméket forgalmazzon ismert gyártóktól, azonban ezek felhasználása, illetve használatának felügyelete a Felhasználó felelőssége.

4.) Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte

4.1. A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt terméket nem köteles átvenni.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék/termékek nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
4.2. A Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.
4.3. A rendelés véglegesítését követően észrevett hibákat (különösen a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok esetén felmerülő hibákat) a vevő köteles a lehető leghamarabb jelezni a Szolgáltató felé, annak a honlapon megtalálható elérhetőségek valamelyikén.
4.4. A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség.
4.5. A szerződés egyszeri ügyletre létrejött határozott idejű szerződés, a szerződés tárgyát képező rendelés teljesítésével szűnik meg.
4.6. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadók. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
4.6. A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.) Számla
A Szolgáltató alapesetben papíralapú számlát állít ki, melyet a csomaggal együtt küld ki. Amennyiben a vevő nem saját részre vásárolja a terméket és szállítási címként a megajándékozott címét jelöli meg, abban az esetben elektronikus számla kerül kiállításra, mely a megrendelő e-mail címére kerül megküldésre.

6.) Fizetés

A Szolgáltató az alábbi fizetési módokat kínálja:

6.1. Banki átutalás
A rendelés feldolgozását követően e-mailben kerülnek megküldésre az utalási adatok. A pénz beérkezését követően kerül a csomag kiszállításra, melyről a Szolgáltató e-mailben értesíti a vevőt. Amennyiben a vevő a banki utalást az e-mail megküldését követő 3 munkanapon belül nem teljesíti, akkor a megrendelés törlésre kerül.
Banki utalás esetén a megrendelés számát – melyet a vevő e-mailben kap meg – fel kell tüntetni a közlemény rovatban.

6.2. Utánvét
A megrendelt termék árát és az esetleges szállítási költséget átvételkor kell fizetni a futárnak.

6.3. Bankkártyás fizetés

A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP MobilKft. az OTP Csoport tagja.

Kereskedő cégneve: Trio Kids Trend Bt. Székhelye: 9222 Hegyeshalom, Haladás utca 27. Fizetési Elfogadóhely webcíme: tundermano.hu Kereskedő által továbbított adatok megnevezése: név, e-mail cím.

Tudomásul veszem, hogy a(z) Trio Kids Trend Bt. (9222 Hegyeshalom, Haladás utca 27.) adatkezelő által a(z) tundermano.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím.

A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI:
1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a
bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a
szolgáltató oldalára.

A SimplePay kártyás fizetés részletes tájékoztatóját itt találja:

http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf

 

7.) Szállítás

7.1. Kiszállításra csak Magyarország területén van lehetőség.
7.2. A szolgáltató a megrendelt terméket szállítási díj ellenében, vagy amennyiben a Szolgáltató meghatározott feltételek esetén ingyenes kiszállítást hirdet, úgy a feltételek teljesítése esetén ingyenesen saját maga, vagy postai szolgáltató igénybevételével kiszállítja a vevő által megjelölt helyre.
7.3. A szállítási módot a vevő a rendelés véglegesítését megelőzően, a rendelés folyamata során választja ki.
7.4. Az aktuális szállítási díjak és információk a szállítási információk oldalon tekinthetők meg.
7.5. A szállítási határidő jellemzően 4-5 munkanap, azonban ha valamely okból kifolyólag a Szolgáltató ezen határidőn belül nem tudja a megrendelést teljesíteni, úgy arról a vevőt tájékoztatja.
7.6. A Szolgáltató a szállítási díjak változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

8.) Elállási jog gyakorlás

8.1. Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkozik, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (továbbiakban: Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételnek napjától számított tizennégy (14) naptári napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállni.

8.1.2.Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének a napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
8.2. Ha a Fogyasztó élni kíván az elállási jogával, akkor elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot köteles eljuttatni postán, vagy elektronikus úton a Szolgáltató jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek valamelyikére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
8.4. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
8.3. A Szolgáltató a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztó felé.
8.4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
8.5. A Fogyasztó köteles elállás esetén a megrendelt terméket a Szolgáltató, Sopron, Torna utca 3. szám alatti címére késedelem nélkül hiánytalanul visszaküldeni.
8.6. A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltatónak ennek megfelelően az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
8.7. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
8.8. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
8.9. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
8.10. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése c.) pontja alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. (Pl.: egyedi, névre szóló termékek, hímzett szundikendők, takarók, pelusok stb.) Továbbá nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog, a hivatkozott jogszabály 29. § (1) bekezdésének e) pontja alapján olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza.

9.) Szavatosság

9.1. Kellékszavatosság

9.1.1. A vevő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
9.1.2. Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a vevő érvényesíteni már nem tudja.
9.1.3. A vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást, vagy a kicserélést a vevő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
9.1.4. Választott kellékszavatossági jogáról a vevő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
9.1.5. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
9.1.6. A vevő közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
9.1.7. A szerződés teljesítését (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a vevő részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a vevő kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

9.2. Termékszavatosság

9.2.1. Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a vevő – választása szerint – a 9.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
9.2.2. Termékszavatossági igényként a vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
9.2.3. Termékszavatossági igényét a vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A vevő a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vevőnek kell bizonyítania.
9.2.4. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
9.2.5. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a vevő a gyártóval szemben érvényesítheti.

9.3. Jótállás
A szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

9.4. Szavatossági igények érvényesítéseA vevő szavatossági igényeit az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Trio Kids Trend Bt.
Levelezési cím: 9222 Hegyeshalom, Haladás utca 27.
Telefonszám: +36 (30) 279 7255
E-mail cím: info@tundermano.hu

10.) Jogérvényesítési lehetőségek

10.1. Panaszkezelés

A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a megrendeléseket a legrövidebb időn belül és a legmagasabb színvonalon teljesítse. Amennyiben a Felhasználónak panasza van, azt a jelen ÁSZF 1. pontjában megjelölt elérhetőségek valamelyikén közölheti és a Szolgáltató ezt 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja, tájékoztatva a jogorvoslat lehetőségeiről.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

10.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva vevő számára:

– Panasztétel a Fogyasztóvédelmi hatóságnál,
– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

email: bekeltetotestulet@gymskik.hu

 Bírósági eljárás kezdeményezése.

11.) Egyéb
11.1. A Szolgáltató bármikor szabadon módosíthatja a jelen ÁSZF-et és a vásárlás egyéb feltételeit, illetve szabályait, ideértve a webáruház honlapját is, bárminemű értesítési vagy egyéb kötelezettség nélkül.
11.2. A honlapon történő vásárlás feltételezi, a vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
11.3. Az oldalra feltöltött kommentek moderálási jogát a Szolgáltató fenntartja magának, a sértő kommenteket annak észlelése után eltávolítja.
11.4. A résztvevők személyes adatainak kezelése a hatályos adatvédelmi szabályok szerint történik. Bővebb információ a honlapon megtalálható adatvédelmi tájékoztatóban olvasható. A vevő a jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul személyes adatainak az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2019.05.01.

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Az oldal működtetéséhez az alábbi technikai cookie-ek szükségesek
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce rendszert használunk. A kosár és megrendelés feldolgozásához 2 cookie-t szükséges: woocommerce_cart_hash és woocommerce_items_in_cart. Ez a 2 cookie szükséges az oldal megfelelő működéséhez és nem kapcsolható ki.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Összes tiltása
Összes engedélyezése